Senin, 29 April 2013

Pengalaman saat DIKLAT

4/29/2013 08:54:00 PM 0
hei fans ^.^ ketemu lagi dah yak haha :D disini gua sedikit mau menceritakan tentang gua DIKLAT PASKIBRA yang bertepatan pada tanggal 12 13 14 april okewhh kita mulai !! are you ready ?? wkwkw

hari pertama yaitu tanggal 12 jatuh dihari jumat dan gua udah siap akan bawaan yang akan dibawa sumpah banyaaaak banget -_- kalo ngebayangin pengen mati rasanya !! sudah sudah STOP hahah disitu gua musti kontek mengkontek sama yu umayah manah gak boleh bawa handphone kan sialan !! jadinya pas gua jalan yaudah gua nelpon si umayah dulu dan kata-kata terakhir gua ke umayah
udah naik angkot nih udah duduk ye , enak kan mane bawaanya ribet tas gede naik angkot !! coba lo bayangin !! haha , udah gitu umayah nanya
pokonya diangkot itu gua gak bisa diem gua mikir keras tapi apa yang bisa diperbuat udah terlanjur dan kalo gua mau balik lagi itu gak semudah membalikan telapak tangan karena JAUHNYA AMPUUUN DAH disitu gua diliputi rasa malu rasa kecewa pastinya sama diri gua sendiri yang ceroboh yang teledor yang sembrono semuanya deh !! malu banget banget banget yang lain pada pake baju asal sekolah gua PDL sendirriiii coba aja lo bayangin dari 450 orang gua sendiri yang make pdl astagfirullah nyebut guamah nyebut sudah deh gua mencoba untuk melupakan itu TAPI tetep GAKBISA karena dan walaupun banyak yang nanya
sampenya disana kita ngapain ye? LUPA baris terus apel pagi apel pembukaan diklat yaudah disitu kita dijemur abis abisan dah , sore kita mck tetep aje gak bisa mandii hahaha *juorok
INTINYAAA : disana dapet ilmu juga , banyak temen juga pengalaman apa lagi :D ngerasaain jauh dari orang tua dan gua di malem minggu itu nangis gara-gara gua mikirin emak bapak gua dirumah gua nangis coi nangis beneran tapi untung gak ada yang tau :) . 
disana itu kita lari pagi duakali puteran ada kali gelora bung karno yak haha segitu dah jauhnya.. senam pagi liat gebetan sambari cuci mata wkwkwk PLAK hebat nya lagi si gebetan masuk calon provinsi ahhh bikin envi -_- tapi gapapa gua cukup bangga sama diri gua sendiri kok :') wlpun gak bisa samapi tingkat KOTA , PROVINSI OR NASIONAL :') dan cyuman sampe tingkat KECAMATAN gua BANGGA SAMA DIRI GUA dari 700 orang lebih gua kepilih dan mewakili sekolah gua untuk ikut tingkat tsb tapi karena gua gak berani DIKLATNYA sendiri jadi gua ngajak temen gua gua maksa0maksa bsama dia buat ikutan diklat dan akhirnya dia kepilih bersama gua sekarang di kecamatan yang kecamatannya berlokasi di karang tengah , cileduk :D posisi gua di pasukan 8 dan temen gua itu namanya ayu umayah dia ada di pasukan 17 ;D seneng sih dan semoga gak ngecewain para senior :) apalagi ORANG TUA ...
AMINN 


" hallo ?? !! umayah??!! ayo jalan , nih gua jalan nih buru lu jalan juga dan JANGAN NGARET !"
itulah pesan terakhir gua ke umayah hahah (kayakmaumati) akhirnya gua sama umayah sepakat nunggu di KECAMATAN CILEDUK ..
alhamdulilah gua dateng sepuluh menit kemudian umayah dateng dan disitu langsung deh klita naik mobil B02 jurusan cileduk cikokol berhubung DIKLAT yang diselenggarakan di SMPN 13 tangerang selatan *benergakya ahhaha kejadian diangkot yang sanagt menghebohkan

" cu??! lu kok pake PDL? dah "
"lah emang apaan?"
"PSAS!!!! -__- ayaampuun oon banget si lu cu !!"
"ASTAGFIRULLLAAAAAHHH !! terus gimane dong may?? turun lagi yuk ah tapi udah jauh udah setengah jalan lagi mampus dah gua nih mampus !!
"yaude gapapa kalih"
"ah palelu seriusan ini adohhh mana gak ada hape imam kaga ada -__- KAMPRET KAMPRET"
"lagi elu ngapa pake lupa sih bodoh banget asli"
"ih gua itu ingetnya cuman pake rok SMA tapi gua kira bajunya PDL huaaa gua bego banget bodoh oon dan lain2"

"eh elu kok pake PDL "
"ni orang merhatiin aje lagi*dalem hati  ahahah iya salah :) *senyumkepaksa"
"hahah oh gitu "
"pasti nih orang dalem hatinye ngomong ANEH BANGET NIH CEWE OON DASAR atau semacemnya lah bodo lah gua gak perduli gua udah terlanjur maluuuuuuuuuuu !! ahahah cuek aje cuek

TAPI seru banget panjang deh pokontya kalo gua ceritaiin 

nih gua ceritain deh ini gua update ulang tanggal 13 mei 2015 padahal ini diklat aja 13 april 2013 #gubrakkk

sampe di diklat gua itu dapet ruangan 7 sebenernya pas disuruh absen nama gua kok tiba - tiba gak ada. gua udah berpindah dari meja satu kedua dari meja kedua ke tiga tapi tetep gak ada sampe akhirnya yang gak ada namanya di kumpulin berbaris dan ya jujur gua malu banget udah pake PDL rok cungkrang muka buluk duh parah lah pokonya gua. 

akhirnya kaya anak buangan gua ditempatin di ruang 7 bener-bener kaya anak buangan dan mana pengawas ruangannya dapet yang tegas si fassa namanya. 
pokoknya gua sama ayu umayah beda ruangan dia diruang 6 dan gua 7 mungkin kalo gua ada namanya bisa bareng umayah seruangangan maksudnya.
disana mau mandi juga gak bisa lah baru juga masuk udah di gedor gedor.
"woii dek buruan !!"
GILAK GAK TUH !! hahah

dan pada akhirnya gua gak pernah mandi selama 3 hari LU BAYANGIN haha... 
disuruh sih emang bawa ember kecil tapi buat apan kalo kaga bisa mandi hah 


setiap malem ada pengarahan dan memakai batik waktu itu kan gua pake batik barcelona tuh kan lagi trend kan ya 
ada pembina yang bilang 
"ini lagi cewe pakenya batik barcelona hahah"
"haha iya bang" 

pas pantauhir kan dijemur tuh gua baris paling depan sama temen gua yang tinggi gua kalo tinggi emang menang tapi kalo face gua kalah banget haha gua jelek sih T,T di pantauhir itu anak - anak yang memenuhi kriteria bakal di ambil buat capaskota dan provinsi temen gua yang gua tau namanya si chaca dan siapa ya namanya lupa anggep aja monica itu mereka berdua sama - sama tinggi kaya gua beruntungnya muka mereka cakep juga diatepoklah bahunya dan disuruh ke barisan para calon capas kota tinggalah gua sendiri didepan kaya orang bener dan yang gua tau temen - temen gua yang tinggi udah pada di pindahin.

gak lama disuruh istirahat alias ngelemesin badan pas gua liat kebelakang sisa yang pendek - pendek dan gua yang tinggi sendiri didepan jadi malu dah guaa 

pas itu ada si imam lewat ngeledekin gua sama umayah kalo gasalah dia bilang gini
"may itu temen lu ngapa pake baju itu sih .. malu maluin gua aja" kata imam
"gatau dia.. hahaha parah lu" kata umayah
"eh anjir lu.. bukannya bawain gua baju kek huh." kata gua teriak sambil mendekati imam
"lu gak bilang.."
"lu oneng apa gimana hp aja gaboleh bawa gimana mo bilang" kata gua
"tau lu ege.. lu kan liat kasian endah ege" kata umayah
"haha tanggung sendiri lah malunya hahah" kata imam berlalu pergi
"sialan lu ah " kata gua teriak 

pantauhir udah panas - panasan udah item tambah item udah buluk tambah buluk udah bau tambah bau tapi intinya gabisa gua ungkapin semuanya lewat kata -kata lah kan selalu terngiang di kepala kalo gua gak amnesia aja ya haha :D 

oke see you next my real story 

Senin, 22 April 2013

sang kecil yang periang ^.^

4/22/2013 07:08:00 PM 0
lohaaaaa??? ^.^// KETEMU LAGIII sama gua endah dwis !! mau bikin storyodd lagi nih judlnya tentang sang kecil yang periang sebenernya sang kecil sendiri adalah gua ;D jiahahahah 

masa kecil gua sama anak jaman sekarang BEDAAA !! bannget ! tau gak kenapa beda? 

jaman gua dulu kecil WAIT WAIT kecilnya pas kelas dan umur berape nih hahaha dari TK lah jelas dulu gua TK bisa dibilang anak cewk yang nakal eh tapi nakal bukan ap!! mksudnya suka iseng apalagi gua inget banget waktu itu gua gak sengaja atau sengaja ye hahah NYOLOK mata bocah cowok dan lu tau apa yang terjadi ??????????? JREENNGG !! dia NANGISS hahahaha :)  , orangmah biasanya kalo cowokkan bales ye ini mah nangis hahahah , sontak gua nengok dan pergi gitu aje -_- tanpa merasa bersalah COBA LU BAYANGIN !! mantep kan wkwkw dah gua gak inget lagi waktu gua TK gimana lagi pokonya gua dulu super duper aktif yang ngikut nari , lomba baca puisi, lomba masukin air dan akhirnya GUA MENANG JUARA 3 LOMBA MASUKIN AIR klo anak-anak yang keren mah yak lomba matematika, lomba cerdas cermat lah , kalo gua? ya mending lah gua dapet piala yekan? hahaha setelah TK gua masuk deh ke SD nama SD gua SDN LARANGAN SELATAN 01 sekolah terfaforoit didaerah gua .. dulu sempet dites untuk bisa masuk keSD itu kayaknya dan perasaan gua dulu gua gak bisa masuk deh alias gagal tes hahahaha :D eh gatau deh kok gua bisa masuk situ ..

 di SD banyak banget kenanganya secara 6 tahun sekolah dan temennya itu itu aja dari kelas 1 hahaha sempet suka juga sama cowok tapi sampe sekarang tuh cowok gak tau kalo gua suka sama dia .. hanya gua yg tau makanya kalo reounian gua suka MALU !! yaampppooonnnnn duduk juga gua sama bocah cowok pas kelas 456 aje gua sama cewek ternyata enakan duduk sama cowok sih :D wkwkwkw kalo gua cero=itain panjang banget pasti kejadian yang paling gua inget inget ampe sekarang tuh wkatu gua kelas 4 or 5 gitu gua lupa jadi gua itu dulu dari kelas 1 smpe kelas 5 belom ganti-ganti ROK MERAH ! sampe pendek pun masih gua pake hahah dulu gua cuman punya atu rok .. dan gua gak tau kenpa nyokap gak mau beliin wkwkw lanjuttt !! terus gua inget banget KAKA KELAS GUA bilang gini 

 " WOII ROK LU KURANG BAHAN TUH !! " 
 " HAH ! siapa? " sontak gua nengok tapi gua acuhin lagi wkwkwk GAK PENTING HIDUP2 GUA KENAPA LO YG NGATURRRRR !! wkwkw 
eh 2 hari setelah kejadian itu gua bilang ke nyokap gua kalo gua di tegor sama kaka kelas gua hahah :D eh tau gak besoknya gua dibeliin ROK MERAH sama NYOKAP GUA ... seneng nya dapet rok baruuu TAPI tetep aje gua make yang lama muwakkakakaka .. tunggu ditegor guru baru ganti 

dan akhirnya gua terus make dah tuh rok barui gua sampe kelas 6 SD waktu jam istirahat gua sengaja gak jajan gak tau deh dulu gua gak jajan kenapa kalo gak salah duit gua abis .. gak punya duit terus temen-temen gua pada jajan gua mauminta malu kan hahaha akhirnya guamain aje sendiri nyari bunga-bungaan karena disekolah gua banyak ditanampohon bunga :) sampe sampe gak tau deh tuh siapa yg menghasut gua atau siapa yg lagi merasuki diri gua !! GUA MANJAT POHON hahah otomatis gua manjat pake apa? pake ROK !! anjrit pas turun gua jatoh !! dan menyebabkan rok gua sobek -__- huaaaa mlunya pake banget untung pake dobelan hahha *APANTUH yoosh gua langsung lari kekelas entah ada yg liat atau enggak jatohnya gua dari pohon hahah gua gak perduli lagi !! KOPLAK kan 


jaman gua kecil dyulu gua bener-bener happy main karet main bekel main kelereng main batu tujuh main sepeda terus goncengan bertiga dan otomatis gua yg nyetir karena dulu badan gua paling besar dan sampe sekarang juga masih gua yang paling besar !! KURANG AJAAAR hahaha 

gua main balap sepeda sama bocah cowok sampe gua jatoh kena aspal mana dulu baju gua kan tengkopan hahah SO SEXY pake rok busyeett dah !! haha dulu itu bisa jatoh gara-gara ada jeglukan (polisi tidur) nah gua ngerem mendadak pake REM DEPAN gua jatoh tejengkang jengkang hahahah padahal lagi seru tuh hampir menang gua .. akhirnya gua jatoh dan gua nangis pas gua liat punggung gua lecet terkena aspalan beehhh PERRRRRRRIIIIHHHHHHHH banget ! hahaha betapa badungnya gua dulu , 
yang naik-naik pohon cery punya markas dipohon cery gua juga pernah jatoh dari pohon cery hahaha :D


BYE BYE

Jumat, 19 April 2013

CINTA BUTA WOI !!

4/19/2013 07:29:00 PM 0


CINTA BUTA WOII !!

pada suatu hari eeeehh yang enak pada suatu hari atau pada suatu saat nih haha udah kaayak ank SD yak pada suatu hari...... wkwkw jadi becanda kan serius lah serius !!
pada malam minggu tepatnya bulan april tanggal 20 .. ada cowok bernama DESMAN (namanya gua ambil dari nama temen paskibra gua loh wkwkwk #EH) si desman tiba tiba galau .. gara gara gapunya cewek alias pacar !! *mending sama gua yuk


naaah si desman ini bingung temen-temennya pada malmingan pada ngapel sedangkan dia dirumaaaaah aja.. akhirnya desman pun gak tahan akan kesenderiannya .. 

si desman keluar deh tuh keluar rumah alesanya sama bonyoknya sih mau cari makan , cari angin suntuk lah dirumah or macem-macem lah alesan cowok klo mau malemminggu mah hahaha :D dan pas keluar ditegor dah tuh si dasman sama tetangganya, namanya tetangga desman PEJO  !!
P : woooi man !! mau kemane lu?? tumben keluar emang punye cewek !! hahahahahah
D : anjir banget nih manusia *dalemhati eheheh sialan ente ye !! udeh kalem aja liat gua pulang ntar sama cewek !! *PD
P : what is your serious?? wkwkwk
D : gausah belaga inggris bahlul !! iye gua seriuss !! jangan panggil gua dasman klo gak bisa bawa cewek wkwkw
P : assiikk gua tunggu loh man !! bohong pulang-pulang ente gak pake celana ye
D : ebuseeh ya jangan lah , iyaaa iyaa !

percakapan berlalu gitu aja , nah si desman nambah galau nih hahah kudu musti nyari dimane nih cewek !!, *dibilang sama gua aja yak EH plaak
akhirnya si dasman duduk dikursinya tukang bakso ...*TANPA BELI lama bengong desman ngeliat cewek duduk membelakangi desman , sontak desman kepo sama tuh cewek !! KEPOO BINGIT kayak gak pernah liat cewek hahaha
gak berapa lama desman tepat disamping tuh cewek tanpa malu- malu dan emg si desman ini GAK TAU MALU wkwkwk

D : eerhhrrmmmeehhrrmm hrreemm hrrrm *kepelan tangan dimulut
C : ahh ?? batuk mas ? minum komix *korbaniklan
D : ajiiaahh enggak kok enggak , heemm sendirian aja?
C : enggak bertiga !!
D : sama siapa? *celingak celinguk perasaan cuman gua sm nih cewek
C : sama malaikat raqib dan atid
D : ajiiiaaaaah #GUBRAK eheheh iya iya bener
C : kenapa ? nama gua susiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
D : hoaaa o,O" udah ngenalin diri aje blom nanya gua , oh susi ya tapi kok iiiiiiiiiiiii nya panjang banget?
C : pemberian dari bapak dan ibu saya begitu
D : oh yaudahlah gak penting juga kok susiiiiiiiiiiiiiiiiii .... hahaha , oh ya susiiiiiiiiiiiii mau gak kita main ?
C : kemana ?
D : kerumah gua :D plis plis plis
C : enggak deh, enggak nolak maksudnyah hehehe
D : what is your serious?? #jadi ngikut si pejo tadi hahah dafuq, yaudah seriius ye !! oh yak perkenalin nama gua desman *org mah kenalan diawal ye ini hahha
C : iya serius desman :)
D : yeeesssgghh , yaudah yuk jalan ayoook berdiri :)
C : maaf man bisa tuntun saya gak ?
D : aahh> tuntun kamu BUTA??
C : iya saya buta ?!! kenpa kamu gak mau sama saya atau kamu gak jadi ngajak saya kerumah kamu ..
D : eh jadi jadi kok ayo ,, *yaALLAH sekalinya dapet cewek begini banget yak BUTA !! gapapa deh YAALLAH gapap buta MATA asal JANGAN BUTA HATI :') KEEP STRONG MAN 

NO MAN NO CRY !!!@@)*&^^%$##@@!~!@#$

by : endah dwis 


Kamis, 04 April 2013

Bruno Mars - Never Say U Can't

4/04/2013 08:09:00 PM 0
Bruno Mars - Never Say U Can't


oh (4x)

when i was just a little boy
barely strong enough to stand
i could always count on him
oh

he thought me everything i know
and ’till this day it shows
he was more than just a friend (ah ah ah)

there were so many times i would doubt myself
but his words were always there to help

how would it be?
where i am?
if my father didn’t tell me
to never say i can’t

he’d carry me
and never let me fall
oh and the only thing he asked
right before he passed
was to never say you can’t

oh
never say you can’t
oh oh oh oh

so when last rain begins to fall
and you’re out there on your own
and you can’t see a thing
no no no

just find a voice that understands
for me it was my old man
taught me to say the words i can
oh

there were so many times i would doubt myself
but his words were always there to help


how would it be?
where i am?
if my father didn’t tell me
to never say i can’t

he’d carry me
and never let me fall
oh and the only thing he asked
right before he passed
was to never say you can’t

everything he taught me would stay with me forever
no i won’t forget a thing
oh because of dad i now know myself better
and i hope i can do for him what he did for me

how would it be?
where i am?
if my father didn’t tell me
to never say i can’t

he’d carry me
and never let me fall
oh and the only thing he asked
right before he passed
was to never say you can’t

oh
never say you can’t
oh
never say you can’t

Bruno Mars - Locked Out Of Heaven

4/04/2013 08:03:00 PM 0
Bruno Mars - Locked Out Of Heaven

one, two, one, two, three

oh yeah yeah
oh yeah yeah yeah
ooh!
oh yeah yeah
oh yeah yeah yeah
ooh!

never had much faith in love or miracles
never wanna put my heart on the line
but swimming in your water is something spiritual
i'm born again every time you spend the night

cause your sex takes me to paradise
yeah your sex takes me to paradise
and it shows, yeah, yeah, yeah
cause you make me feel like, i've been locked out of heaven
for too long, for too long
yeah you make me feel like, i've been locked out of heaven
for too long, for too long

oh yeah yeah yeah
ooh!
oh yeah yeah
oh yeah yeah yeah
ooh!

you bring me to my knees
you make me testify
you can make a sinner change his ways
open up your gates cause i can't wait to see the light
and right there is where i wanna stay

cause your sex takes me to paradise
yeah your sex takes me to paradise
and it shows, yeah, yeah, yeah
cause you make me feel like, i've been locked out of heaven
for too long, for too long
yeah you make me feel like, i've been locked out of heaven
for too long, for too long

oh oh oh oh, yeah, yeah, yeah
can i just stay here
spend the rest of my days here
oh oh oh oh, yeah, yeah, yeah
can't i just stay here
spend the rest of my days here

cause you make me feel like, i've been locked out of heaven
for too long, for too long
yeah you make me feel like, i've been locked out of heaven
for too long, for too long

oh yeah yeah yeah
ooh!
oh yeah yeah
oh yeah yeah yeah
ooh! 

Bruno Mars - It Will Rain

4/04/2013 07:59:00 PM 0
Bruno Mars - It Will Rain

if you ever leave me, baby,
leave some morphine at my door
'cause it would take a whole lot of medication
to realize what we used to have,
we don't have it anymore.

there's no religion that could save me
no matter how long my knees are on the floor
so keep in mind all the sacrifices i'm makin'
will keep you by my side
and keep you from walkin' out the door.

cause there'll be no sunlight
if i lose you, baby
there'll be no clear skies
if i lose you, baby
just like the clouds
my eyes will do the same if you walk away
everyday, it'll rain, rain, rain

i'll never be your mother's favorite
your daddy can't even look me in the eye
oooo if i was in their shoes, i'd be doin' the same thing
sayin' there goes my little girl
walkin' with that troublesome guy

but they're just afraid of something they can't understand
oooo but little darlin' watch me change their minds
yea for you i'll try i'll try i'll try i'll try
i'll pick up these broken pieces 'til i'm bleeding
if that'll make you mine

cause there'll be no sunlight
if i lose you, baby
there'll be no clear skies
if i lose you, baby
just like the clouds
my eyes will do the same if you walk away
everyday, it will rain, rain, rain

oh don't just say, goodbye
don't just say, goodbye
i'll pick up these broken pieces 'til i'm bleeding
if that'll make it right

cause there'll be no sunlight
if i lose you, baby
and there'll be no clear skies
if i lose you, baby
and just like the clouds
my eyes will do the same if you walk away
everyday, it'll rain, rain, rain

Bruno Mars - 10. The Other Side (Feat. Cee Lo Green & B.o.B)

4/04/2013 07:56:00 PM 0
Bruno Mars - 10. The Other Side (Feat. Cee Lo Green & B.o.B)

truth of the matter is i'm complicated
you're as straight as they come
you go 'bout your day baby
while i hide from the sun

it's better if you don't understand
cause you wont know what it's like
til you try

you know i've been waiting on the other side
and you, all you gotta do is cross the line
i could wait a whole life time
but you just gotta decide
you know i
i've been waiting on the other, waiting on the other side

we would live forever
who could ask for more
you could die if you wanted
but baby what for

it's better if you don't understand
and you won't know what it's like
til you try

chorus

if they say life's a dream
call this insomnia
cause this ain't wonderland
it damn sure ain't narnia
and once you cross the line
you can't change your mind
yeah i'm a monster
but i'm no frankenstein
and quite frankly
i've been feeling insane in between my eyes
i really can't explain what i feel inside
if you knew what i was you's would run and hide
many have tried to go into the night
cross over the line and come back alive
but that's the price we pay when we living on the other side

chorus

it's better if you don't understand
it's better if you don't understand
it's better if you don't understand
it's better if you don't understand
it's better if you don't understand
it's better if you don't understand

Bruno Mars - 09. Count On Me

4/04/2013 07:53:00 PM 0

Bruno Mars - 09. Count On Me

if you ever find yourself stuck in the middle of the sea,
i'll sail the world to find you
if you ever find yourself lost in the dark and you can't see,
i'll be the light to guide you

find out what we're made of
when we are called to help our friends in need

you can count on me like 1 2 3
i'll be there
and i know when i need it i can count on you like 4 3 2
and you'll be there
cause that's what friends are supposed to do, oh yeah

woooooooh, woooooooh
yeah, yeah

if you're tossing and you're turning and you just can't fall asleep,
i'll sing a song beside you
and if you ever forget how much you really mean to me,
everyday i will remind you, ohh

find out what we're made of
when we are called to help our friends in need

you can count on me like 1 2 3
i'll be there
and i know when i need it i can count on you like 4 3 2
and you'll be there
cause that's what friends are supposed to do, oh yeah

wooooooh, wooooooh
yeah, yeah

you'll always have my shoulder when you cry
i'll never let go, never say goodbye

you know you can count on me like 1 2 3
i'll be there
and i know when i need it i can count on you like 4 3 2
and you'll be there
cause that's what friends are supposed to do, oh yeah

oohhhh, ohhhhh
you can count on me cause i can count on you
 

Bruno Mars - 08. Liquor Store Blues (Feat. Damian Marley)

4/04/2013 07:50:00 PM 0
Bruno Mars - 08. Liquor Store Blues (Feat. Damian Marley)


standing at this liquor store,
whisky coming through my pores,
feeling like i run this whole block
lotto tickets and cheap beer
that's why you can catch me here,
tryna scratch my way up to the top.

coz my job got me going nowhere,
so i ain't got a thing to lose.
take me to a place where i don't care,
this is me and my liquor store blues.

(chorus)
i'll take one shot for my pain,
one drag for my sorrow.
get messed up today,
i'll be ok tomorrow.
one shot for my pain,
one drag for my sorrow.
get messed up today,
i'll be ok tomorrow.

me and my guitar tonight,
singing to the city lights,
tryna live on more than what i got.
cause '68 citrus ain't gonna pay the rent,
so i'll be out here til they call the cops.

coz my job got me going nowhere,
so i ain't got a thing to lose.
take me to a place where i don't care,
this is me and my liquor store blues.

(chorus)
i'll take one shot for my pain,
one drag for my sorrow.
get messed up today,
i'll be ok tomorrow.
one shot for my pain,
one drag for my sorrow.
get messed up today,
i'll be ok tomorrow.

(damian marley's part)

(chorus)
give me this one shot for my pain,
one drag for my sorrow.
get messed up today, i'll be ok tomorrow.
one shot for my pain, one drag for my sorrow.
get messed up today, i'll be ok tomorrow.

Bruno Mars - 07. Talking To The Moon

4/04/2013 07:48:00 PM 0
Bruno Mars - 07. Talking To The Moon


i know you're somewhere out there,
somewhere far away
i want you back
i want you back.

my neighbors think i'm crazy,
but they don't understand
you're all i had
you're all i had.

at night when the stars light up my room,
i sit by myself,

talking to the moon
tryin' to get to you
in hopes you're on the other side
talking to me too
or am i a fool?
who sits alone
talking to the moon

i'm feeling like i'm famous,
the talk of the town.
they say i've gone mad.
yeah, i've gone mad.

but they don't know what i know,
'cause when the sun goes down
someone's talking back.
yeah, they're talking back.

at night when the stars light up my room,
i sit by myself,

talking to the moon
tryin' to get to you
in hopes you're on the other side
talking to me too
or am i a fool?
who sits alone
talking to the moon

do you ever hear me calling?
'cause every night, i'm talkin' to the moon
still tryin' to get to you

in hopes you're on the other side
talking to me too
or am i a fool?
who sits alone
talking to the moon

i know you're somewhere out there,
somewhere far away... 

Bruno Mars - 06. Marry You

4/04/2013 07:46:00 PM 0
Bruno Mars - 06. Marry You

it's a beautiful night,
we're looking for something dumb to do.
hey baby,
i think i wanna marry you.

is it the look in your eyes,
or is it this dancing juice?
who cares baby,
i think i wanna marry you.

well i know this little chapel on the boulevard we can go,
no one will know,
come on girl.
who cares if we're trashed got a pocket full of cash we can blow,
shots of patron,
and it's on girl.

don't say no, no, no, no-no;
just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
and we'll go, go, go, go-go.
if you're ready, like i'm ready.

cause it's a beautiful night,
we're looking for something dumb to do.
hey baby,
i think i wanna marry you.

is it the look in your eyes,
or is it this dancing juice?
who cares baby,
i think i wanna marry you.

i'll go get a ring let the choir bells sing like oooh,
so whatcha wanna do?
let's just run girl.

if we wake up and you wanna break up that's cool.
no, i won't blame you;
it was fun girl.

don't say no, no, no, no-no;
just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
and we'll go, go, go, go-go.
if you're ready, like i'm ready.

cause it's a beautiful night,
we're looking for something dumb to do.
hey baby,
i think i wanna marry you.

is it the look in your eyes,
or is it this dancing juice?
who cares baby,
i think i wanna marry you.

just say i do,
tell me right now baby,
tell me right now baby, baby. [x2]

cause it's a beautiful night,
we're looking for something dumb to do.
hey baby,
i think i wanna marry you.

is it the look in your eyes,
or is it this dancing juice?
who cares baby,
i think i wanna marry you. 

Bruno Mars - 05. The Lazy Song

4/04/2013 07:44:00 PM 0
Bruno Mars - 05. The Lazy Song

today i don't feel like doing anything
i just wanna lay in my bed
don't feel like picking up my phone
so leave a message at the tone
cus today i swear i'm not doing anything

i'm gonna kick my feet up and stare at the fan
turn the tv on
throw my hand in my pants
nobodys gon' tell me i can't

i'll be lying on the couch just chillin in my snuggie
click to mtv so they can teach me how to dougie
cus in my castle i'm the freakin man
oh oh

yes i said it
i said it
i said it cus i can

today i don't feel like doing anything
i just wanna lay in my bed
don't feel like picking up my phone
so leave a message at the tone
cus today i swear i'm not doing anything

nothing at all
woohoo ooh
woohoo ooh hooh ooh ooh
nothing at all

woohoo ooh
woohoo ooh hooh ooh ooh

tomorrow i'll wake up do some p90x
meet a really nice girl have some really nice sex
and she's gonna sream out 'this is great'
yeaaah

i might mess around and get my college degree
i bet my old mam would be so proud of me
but sorry paps you'll just have to wait
oh oh

yes i said it
i said it
i said it cus i can

today i don't feel like doing anything
i just wanna lay in my bed
don't feel like picking up my phone
so leave a message at the tone
cus today i swear i'm not doing anything

no i ain't gonna comb my hair
cus i ain't going anywhere
no no no no no no no no no
oh

i'll just strut in my birthday suit
and let everything hang loose
yeahyeahyeahyeahyeah...
ohh ohh

today i don't feel like doing anything
i just wanna lay in my bed
don't feel like picking up my phone
so leave a message at the tone
cus today i swear i'm not doing anything

nothing at all
woohoo ooh
woohoo ooh hooh ooh ooh
nothing at all

woohoo ooh
woohoo ooh hooh ooh ooh
nothing at all 

Bruno Mars - 04. Runaway Baby

4/04/2013 07:41:00 PM 0
Bruno Mars - 04. Runaway Baby

ahh yes

well looky here looky here
ah what do we have?
another pretty thang ready for me to grab
but little does she know
that i'm a wolf in sheeps clothing
'cause at the end of the night
it is her i'll be holding

i love you so
that's what you'll say
you'll tell me
baby baby please don't go away
but when i play, i never stay

to every girl that i meet here this is what i say:
run run run away, run away baby
before i put my spell on you
you better get get get away get away darling
'cause everything you heard is true
your poor little heart will end up alone
'cause lord knows i'm a rolling stone
so you better run run run away run away baby

well let me think let me think
ah what should i do?
so many eager young bunny's
that i'd like to pursue
now even now they eating out the palm of my hand
there's only one carrot and they all gotta share it

i love you so
that's what you'll say
you'll tell me
baby baby please don't go away
but when i play, i never stay
to every girl that i meet here this is what i say:

run run run away, run away baby
before i put my spell on you
you better get get get away get away darling
'cause everything you heard is true
your poor little heart will end up alone
'cause lord knows i'm a rolling stone
so you better run run run away run away baby

see i ain't try to hurt you baby
no no, no i just wanna work you baby
yup yup
see i ain't try to hurt you baby
no no, no i just wanna work you baby
if you scared you better run (you better run)
you better run (you better run)
you better run (you better run)
you better you better you better

run run run away, run away baby
before i put my spell on you
you better get get get away get away darling
'cause everything you heard is true
your poor little heart will end up alone
'cause lord knows i'm a rolling stone
so you better run run run away run away baby! 

Bruno Mars - 03. Our First Time

4/04/2013 07:37:00 PM 0
Bruno Mars - 03. Our First Time

{verse 1}
girl here we are (here we are), in this big old empty room
staring at each other, who's gonna make the first move?
been doing our thing for a minute, and now both our hearts are in it
the only place to go is all the way

{chorus}
is that alright? is that okay?
there's no need to be nervous, no babe
'cause i got you all night, don't you worry about a thing babe
just go with it, go with it, go with it
and i will go real slow with it, slow with it
it's our first time
go with it, go with it, go with it
and i will go real slow with it, slow with it
it's my first time with you

{verse 2}
baby, and i wanna make it right for you, (it's our first time)
clothes are not required, for what we got planned
ooh, girl your my desire, your wish is my command
treat you like a princess, ooh girl your so delicious
like ice cream on a summer day, gonna eat you before you melt away, yeah

{chorus}
is that alright? is that okay?
there's no need to be nervous, no baby
'cause i got you all night (all night baby), don't you worry girl
just go with it, go with it, go with it
then i'll go real slow with it, slow with it
it's our first time
go with it, go with it, go with it
then i'll go real slow with it, slow with it
it's my first time with you

{verse 3}
we can go slow (we can go slow), we can go fast (we can go fast)
all you gotta do is ask me girl, ask me girl
the candles are burnin', our bodies are yearnin'
i can't wait tonight, i'm so ready babe
i'm so ready baby

{chorus}
just go with it, go with it, go with it
and i will go real slow with it, slow with it
it's our first time
go with it, go with it, go with it
and i will go real slow with it, slow with it
it's my first time with you

baby, and i wanna make it right for you 

Bruno Mars - 02. Just The Way You Are

4/04/2013 07:34:00 PM 0
Bruno Mars - 02. Just The Way You Are

oh her eyes, her eyes;
make the stars look like they're not shining.
her hair, her hair;
falls perfectly without her trying.

she's so beautiful;
and i tell her every day.

yeah; i know, i know,
when i compliment her
she won't believe me.
and it's so, it's so
sad to think that she don't see what i see.

but every time she asks me "do i look okay?",
i say:

when i see your face,
there's not a thing that i would change.
cause you're amazing,
just the way you are.
and when you smile,
the whole world stops and stares for a while.
'cause girl you're amazing,
just the way you are.

yeah, her lips, her lips;
i could kiss them all day if she'd let me.
her laugh, her laugh;
she hates but i think it's so sexy.
she's so beautiful,
and i tell her every day.

oh you know, you know, you know
i never ask you to change.
if perfect's what you're searching for
then just stay the same.

so, don't even bother asking
if you look okay;
you know i say:

when i see your face,
there's not a thing that i would change.
'cause you're amazing,
just the way you are.
and when you smile,
the whole world stops and stares for a while.
cause girl you're amazing,
just the way you are.

the way you are.
the way you are.
girl you're amazing,
just the way you are.

when i see your face,
there's not a thing that i would change.
'cause you're amazing,
just the way you are.
and when you smile,
the whole world stops and stares for a while.
'cause girl you're amazing,
just the way you are.

yea-eah.

BRUNO MARS GRENADE

4/04/2013 07:32:00 PM 0
BRUNO MARS GRENADE

easy come, easy go
that's just how you live oh
take, take, take it all
but you never give

should have known
you was trouble
from the first kiss
had your eyes wide open
why were they open?

gave you all i had
and you tossed it in the trash,
tossed it in the trash you did
to give me all your love
is all i ever asked
'cause what you don't understand is

i'd catch a grenade for ya (yeah, yeah)
throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, )

i'd jump in front of a train for ya (yeah, yeah, )
you know i'd do anything for ya (yeah, yeah, ) oh, oh
i would go through all this pain,
take a bullet straight through my brain,
yes, i would die for you baby

but you won't do the same

no, no, no, no

black, black, black and blue
beat me till i'm numb
tell the devil i said "hey" when you get back to where you're from
mad woman, bad woman,
that's just what you are, yeah,
you'll smile in my face then
rip the brakes out my car

gave you all i had
and you tossed it in the trash
you tossed it in the trash, yes you did
to give me all your love
is all i ever asked
cause what you don't understand is

i'd catch a grenade for ya (yeah, yeah, )
throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, )
i'd jump in front of a train for ya (yeah, yeah, )
you know i'd do anything for ya (yeah, yeah, ) oh, oh
i would go through all this pain,
take a bullet straight through my brain,
yes, i would die for you baby
but you won't do the same

if my body was on fire, ooh
you' d watch me burn down in flames
you said you loved me you're a liar
cause you never, ever, ever did baby...

but darling i'll still catch a grenade for ya
throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, )
i'd jump in front of a train for ya (yeah, yeah, )
you know i'd do anything for ya (yeah, yeah, ) oh, oh

i would go through all this pain,
take a bullet straight through my brain,
yes, i would die for you baby
but you won't do the same.

no, you won't do the same,

you wouldn't do the same,
ooh, you'll never do the same,
no, no, no, no

Komunitas Warung Blogger

Blogger Perempuan

Blogger Perempuan